W 2012 roku uzyskałam tytuł magistra na kierunku psychologia kliniczna w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie ( obecnie: Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna).
Zafascynowana psychologią rozwojową oraz badaniami i publikacjami dr Stuarta G. Shankera, czy Jaspera Juula, a także odkryciami w dziedzinie różnic indywidualnych i temperamentu prof. Jana Strelaua, postanowiłam swoją pracę związać z dziećmi.
Podjęłam studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną. Pracę dyplomową „Rola stresu w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym”, obroniłam w 2018 roku.
Jestem certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych oraz terapeutą ręki.
Uczestniczyłam w wielu warsztatach, szkoleniach, a także webinariach i konferencjach m.in.:
– ABC pracy zdalnej w wychowaniu przedszkolnym,
– Kompetencje kluczowe w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej,
– Kreatywność jako czynnik sukcesu edukacyjnego,
– W jaki sposób obserwować dziecko, by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne.
Prywatnie, jestem mamą fantastycznego syna, wielbicielką zwierząt i miłośniczką książek.