Pani Fizjotrener Co艣 dla Mam 馃槉

Pani Fizjotrener
Co艣 dla Mam 馃槉
Oddychanie przepon膮 – kluczowe w treningu dna miednicy. Zwr贸膰cie uwag臋 na prac臋 dolnej cz臋艣ci klatki piersiowej, tam gdzie mamy lini臋 stanika. 呕ebra powinny rozchodzi膰 si臋 na boki i unosi膰 do g贸ry. Je艣li po艂o偶ycie na nich d艂onie ruch b臋dzie 艂atwy do kontrolowania. Mo偶na jako feedbacku u偶ywa膰 te偶 gumy do 膰wicze艅. Zak艂adamy j膮 na dole 偶eber bez napi臋cia i staramy si臋 oddycha膰 tak w d贸艂 偶eber by si臋 napi臋艂a. Oczywi艣cie mo偶na tez stosowa膰 op贸r dla lepszego treningu przepony, ale nie widz臋 sensu je艣li chcemy tylko pracowa膰 nad mi臋艣niami dna miednicy i 艣cianami brzucha. Ale warto wiedzie膰 ze 鈥瀏ruba鈥, mocna przepona to lepsza stabilizacja cia艂a. P.S. To najbardziej wymagaj膮ce 膰wiczenia kt贸re dla Was nagrywa艂am! Podj臋艂am wiele pr贸b, by efekt by艂o wida膰 na kamerze. Je艣li nie wida膰, to przepraszam! Ale spr贸bujcie tych 膰wicze艅 korzystaj膮c z opisu, naprawd臋 poczujecie r贸偶nic臋! #treningwdomu #rehabilitacja #fizjoterapia #fizjoterapeuta #oddech #miesniednamiednicy #dnomiednicy #pelvicfloor
More info @ Pani Fizjotrener
Automated post from FamilyWellness
May 10, 2019 at 08:57AM